mobil & praktik

var i fredags och hämtade min mobil som varit inlämnad på lagning. var en knapp som hade lossnat. den funkade ju ändå, men lite krånligt/irriterande...
men när hämtade den så sa de att den inte hade blivit lagad för att den var fuktskadad och de gör inga lagningar alls om är fuktskadad; även om inte har med varandra att göra *irriterande*, men men... hoppas den inte går sönder på länge nu då... (för nu var fjärde gången) & har ca ett år kvar innan kan förlänga abbonemanget

när jag ändå var i jönköping så passade jag på att ragga praktikplats.. vi ska ha fyra veckor i slutet av utbildningen!!! Ska bli så kul!!! Fast kommer bli långa dagar, antingen 9-17 eller 10-18. Kommer verkligen inte vilja jobba så långa dagar sen alltid. Som jag säkert sagt tidigare så helst halvtid. Vill inte vara ifrån barnen hela deras vakna dag och bara se dem på helgen. Måste man så måste man, men förhoppningsvis måste jag inte det. *tack mannen för att du jobbar mycket för oss* :-)
Just det; ska vara på H&M på A6 *jippi* ska bli så kul, för alla ni som känner mig vet säkert att det är min favoritaffär!!!!!! :-D

Kommentarer
Postat av: funbun

Det ska jag hålla utkik på :-)

2010-03-28 @ 10:19:13
URL: http://funbun.blogg.se/
Postat av: jennie

Grattis till praktikplatsen! Va roligt :))

2010-03-29 @ 12:41:39
URL: http://famhasani.blogg.se/
Postat av: Liljekonvalj

Jag praktiserar nu... på Gina Tricot i Kalmar... ska va där till jag blir opad... alltså hela maj och juni. :) superskoj

2010-03-31 @ 20:50:44
URL: http://www.liljekonvalj.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0